Kampane
CRM podporuje Vaše marketingové úsilie pomocou modulu Kampaň. Môžete použiť napríklad kampaň na odosielanie e-mailov alebo listov viacerým príjemcom. Môžete tiež sledovať v CRM, kto bol príjemcom Vaších aktivít.Ak chcete otvoriť zobrazenie vytvorenia, kliknite na tlačidlo v zobrazení zoznamu kampane, viď. Obrázok č. 1 – Vytvorenie kampane.
Pole | Popis |
---|---|
Názov kampane | Musíte prideliť svojej kampani krátky a jedinečný názov. |
Kampaň č. | Systém automaticky navrhne číslo kampane vždy, keď vytvoríte novú kampaň, zvýšením predchádzajúceho čísla kampane. Môžete definovať svoj vlastný štandardný formát číslovania pre Vašu spoločnosť. |
Stav kampane | Vyberte v akom stave je Vaša kampaň, môže byť: planovaná, aktívna, neaktívna, ukončená, zrušená. |
Predpokladaný dátum ukončenia | Zadajte dátum kedy chcete Vašu kampaň ukončiť. Toto pole je povinné. |
Kliknutím na tlačidlo [Uložiť] môžete previesť údaje kampane do modulu CRM. Do kampane môžete pridať jednotlivé osoby, potencionálnych zákazníkov, sponzorov a príležitosti. Prípadne môžete nahrať existujúce zoznamy osôb alebo zoznamy prvých kontaktov do kampane konkrétnym výberom. Tieto zoznamy už musia existovať ako prispôsobené zobrazenie zoznamu vo Vašom module pre prvý kontakt alebo v module pre osoby. Preto sa odporúča, aby ste pred spustením kampane vytvorili svoje zobrazenia zoznamu v module prvých kontaktov a / alebo osôb. Tieto zoznamy by mali obsahovať súbory údajov, ktoré chcete v kampani zohľadniť. Na Obrázku č. 2- Osoby súvisiace s kampaňou, vidíte ako príklad príslušný zoznam osôb. Môžete pridať:
- Jednotlivé osoby z Vášho CRM kliknutím na tlačidlo [Vybrať Osobu].
- Nová kontaktná položka kliknutím na tlačidlo [+Pridať Osobu].
- Zoznam osôb kliknutím na pole [Vyberte zoznam, ktorý sa má načítať].
Môžete tiež pridať Prvé kontakty, Potencionálne predaje, Aktivity, Organizácie na príslušnom súvisiacom zozname. Akonáhle je Vaša kampaň naplnená kontaktmi, môžete poslať hromadnú poštu s náhradnými poľami. V časti Emmailové šablóny je vysvetlené, ako môžete nastaviť poštovú šablónu s náhradnými políčkami, ktoré sú automaticky vyplnené údajmi CRM.