CRM Zákaznícka podpora
Modul CRM Zákaznícka podpora je jedna z najdôležitejších priorít biznisu. Začnite mať profesionálnu podporu pre svojich verných zákazníkov..
Podpora zákazníkom na prvom mieste
Správa požiadaviek je proces, ktorý pomáha vedúcim pracovníkom podpory pri riešení problémov so zákazníkmi.
Riešenie požiadaviek zákazníkov
CRM Systém ponúka komfortné možnosti na správu vzťahov s hodnotnými zákazníkmi po uskutočnenej obchodnej transakcii ponúkaním funkcií zákazníckej podpory.
Zákazníci môžu jednoducho zobraziť alebo odoslať požiadavky, skontrolovať často kladené otázky a zobraziť čakajúce aktualizácie stavu na navigačnom samoobslužnom portáli.
Servisné zmluvy / Evidencia hodín
Ak plánujete alebo ak poskytujete platenú zákaznícku podporu pre svojich zákazníkov, určite budete potrebovať nástroj na evidenciu stráveného času so zákazníkom. V ňom si jednoducho poznačíte koľko času Ste zákazníkovali venovali.
Najčastejšie kladené otázky
Vytvorte si zoznam najčastejšie kladených otázok a odpovedí.
Časté otázky a odpovede tzv. FAQ
FAQ sú uložené otázky a odpovede, pri ktorých si myslíme, že sú alebo budú často opakované v istom kontexte, a prináležia istej čiastočnej problematike.
FAQ je zoznam otázok a zároveň odpovedí, ktorý šetrí čas Vám aj Vašim zákazníkom. Na všetky často kladené otázky nájdu Vaši zákazníci vždy odpoveď.
Užitočný zoznam z viacerých dôvodov
- ako istú znalostnú základňu pre informovanie Vaších zákazníkov o Vašich produktoch, službách alebo procedúrach
- na informovanie Vašich zamestnancov o vnútropodnikových procesoch
- pre Vašich servisných pracovníkov na prediskutovanie procedúr na pomoc zákazníkom a na mnohé účely
FAQ je najlepšie riešenie pred častými otázkami
CRM je špeciálne navrhnutý pre malé, stredné a veľké firmy, ktoré požadujú pre svojich zákazníkov precíznu starostlivosť. Ponúka mnohé funkcie aby vaše CRM riešenie vyhovovalo potrebám vášho podnikania.
S CRM máme bohaté skúseností. Vyvíjame ho a jeho doplnky už 15 rokov.
Je vhodný úplne pre každého a vyskúšať ho môžete hneď teraz …
30 dní zadarmoNa používanie CRM Software budete potrebovať webový prehliadač (Google Chrome, Firefox, Opera). Nie je potreba inštalovať žiaden software na Váš operačný systém.
FAQ je súbor otázok a odpovedí, ktoré sú najčastejšie opakované v nejakom kontexte.
Zákaznícky portál je portál, kde môžu zákazníci dostať odpovede na svoje otázky.
Zákaznícka podpora poskytuje celkovú pomoc pre zákazníka.
CRM Technická podpora tzv. CRM Helpdesk prioritne slúži ako podpora a komunikačný kanál medzi zákazníkmi a poskytovateľmi služieb.
Zákaznícky portál
Zákaznícky portál je samoobslužný portál, na ktorom môžu zákazníci dostať odpovede na svoje otázky týkajúce sa podnikania.
Sledujte proces riešenia požiadaviek
Svoje požiadavky môžu zákazníci vytvárať priamo z portálu. V portáli si môžu selektívne prezerať pomocou filtrov osobné a firemné záznamy a stiahnuť ich z modulov Inventár. Môžu si dokonca pozrieť otvorené prípady a v prípade potreby ich exportovať.
Posielanie príloh a dokumentov
Umožnite zákazníkom zdieľať dokumenty priamo prostredníctvom zákazníckeho portálu; eliminujte potrebu e-mailových vlákien a manuálnych príloh k záznamom kontaktov.
CRM Zákaznícka podpora
Vám prinesie tieto výhody
Komfortné možnosti pre verných zákazníkov
Jednoduché zobrazenie a odoslanie problému
Zdieľanie príloh prostredníctvom portálu
Tvorba FAQ zoznamu
Evidencia času služieb pre zákazníka
Sledovanie procesu vyriešenia požiadavky