Predajný proces pomocou CRM
CRM modul Predaje môžete použiť na zaznamenanie celého Vášho predajného procesu od prvého kontaktu s perspektívnym zákazníkom po popredajný servis.
- Tvorba potencionálneho predaja - ochdoného prípadu
- Tvorba cenovej ponuky a objednávky
- Odosielanie ponúk a objednávok emailom
- Evidencia prichádzajúcich a odchádzajúcich platieb
- Vystavovanie zálohových faktúr a dobropisov
- Tvorba zákazníckych faktúr z objednávok
CRM Predaje pomôžú zvýšiť zisky Vašej firmy
CRM systém berie ohľad na to, že počas tohto procesu sú potrebné rôzne dáta, automatizuje niektoré kroky predaja a vytvára reporty.
Predajné príležitosti
V predajnom procese je potencionálny predaj logickým nástupcom prvého kontaktu. Preto môžete vytvoriť potencionálny predaj z prvého kontaktu a presunúť k nemu všetky dostupné informácie. V podstate je predajná príležitosť okamžitou príležitosťou obchodovať s potenciálnym alebo existujúcim zákazníkom.
Nákupy a faktúry
CRM Vám pomáha pri nákupe tovarov alebo služieb. Táto funkcionalita je zvlášť pomocná v prípade, že potrebujete niečo objednať u Vášho dodávateľa pre splnenie zákazníckej objednávky alebo pre správu operácií Vašej spoločnosti. Vytvárať zákaznícke faktúry môžete manuálne alebo automaticky z objednávok.
Tvorba cenových ponúk
CRM systém Vám pomôže pri tvorbe cenových ponúk pre potenciálnych zákazníkov.
Cenová ponuka
Vytvorenie cenovej ponuky je založené na katalógu Vášho produktu alebo služby a súvisiacich cenových zoznamoch.
Ponuka v PDF
Aby ste mohli poskytnúť kópiu svojich cenových ponúk v PDF, musíte mať nastavené informácie o spoločnosti vopred. Takúto cenovú ponuku viete jednoducho odoslať emailom.
Objednávky, faktúry a platby
Zvyčajne ide o objednávky tovarov alebo služieb, ktoré boli prijaté v papierovej podobe ako fax alebo poštou.
Prijaté objednávky
Prijaté objednávky sú objednávky, ktoré dostanete od zákazníkov. Môže sa líšiť od Vašej cenovej ponuky a tieto informácie by ste mali mať v systéme CRM k dispozícii. Cieľom je, aby Vaše dáta o príležitosti obsahovali všetky informácie patriace konkrétnej firme.
Evidencia platieb
Cashflow vám umožňuje mať prehľad vašich prichádzajúcich a odchádzajúcich platieb a spájať tieto platby s inými subjektmi. Vidíte tak zákazníkov, kde sa nachádzajú v procese predaja a uzatvárať tak ďalšie obchody.