Digitálna transformácia Digitálna transformácia zásadne formuje nové spôsoby, ako môžu podniky zlepšovať skúsenosti od interných oddelení až po koncového spotrebiteľa. Je to kultúrny posun, ktorý zahŕňa prijatie nových technológií a využitie výhod na zlepšenie inovácií, hodnoty a efektívnosti. Digitálna transformácia nie je jednorazová záležitosť, je to proces, ktorý sa neustále vyvíja. Pri digitálnej transformácií si
4 spôsoby ako vám CRM pomôže pri zákazníckom servise CRM systémy sa stali neoceniteľnými nástrojmi pre podniky všetkých veľkostí a odvetví. Okrem toho, že zefektívňujú procesy a pomáhajú sledovať predajné príležitosti, môžu významne prispieť k vylepšeniu kvality zákazníckeho servisu. V dnešnej dobe stojí zákaznícky servis čoraz viac v centre pozornosti a zásadne ovplyvňuje úspech firmy. V tomto článku
Trendy v oblasti s interakciami so zákazníkmi Trendy v oblasti interakcií so zákazníkmi sa vyvíjajú neuveriteľnou rýchlosťou a vaša schopnosť udržať krok s najnovšími trendami môže byť kľúčom k úspechu vašej firmy. Získanie zákazníka na celý život nastáva, keď organizácia vníma každú interakciu ako dôležitú - či už ide o efektívnu reakciu na otázku zákazníka,
Znížte náklady, predávajte viac, urobte svojich zákazníkov šťastnejších V dnešnej konkurenčnej obchodnej sfére sú náklady, ktoré firmy urobia, rovnako dôležité ako príjmy, ktoré generujú. Usilovanie o znižovanie nákladov môže významne ovplyvniť rentabilitu a celkový obchodný výkon. Rovnaké úsilie je potrebné vynaložiť aj na zvyšovanie predajov a zlepšovanie zákazníckych skúseností. Zníženie nákladov a zvýšenie predaja sú
4 tipy na zvýšenie angažovanosti zákazníkov Jednou z najdôležitejších oblastí podnikania je uspokojovanie zákazníkov. Bez nich nemôže podnik prosperovať a rásť tak, ako dúfame, že bude. Ako teda zabezpečíme, aby zákaznícka skúsenosť bola najlepšia, aká môže byť? Môžete to docieliť pomocou malých zmien vo Vašom podniku. Analýza údajov Jediný spôsob, ako zistiť či sa Vašej
CRM a prognóza predaja Chcete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Mohol by byť spôsob, akým komunikujete, viac personalizovaný? Relevantnejší? Pochopením toho, čo si Vaši zákazníci myslia a čo chcú, Vám pomôže k zlepšeným a predvídateľnejším predajom. Rýchle analýzy znamenajú rýchle čísla a rýchle odpovede. Prognózy, ktoré nie sú automatizované, sú náchylné na chyby a zároveň sú veľkým časovým
Podfarbenie záznamov v CRM systéme Podfarbenie záznamov v CRM systéme (Customer Relationship Management) je užitočná funkcia, ktorá môže pomôcť zlepšiť prehľadnosť a organizáciu v CRM systéme. Umožňuje vizuálne oddeliť rôzne typy záznamov alebo správ na základe ich stavu, priority alebo iných kritérií. Pomáha to zvýšiť prehľadnosť a zlepšiť organizáciu práce ako aj identifikovať dôležité záznamy
CRM technológie, ktoré posilnia Váš predajný proces Vďaka technológiám sa dnešný trh vyvíja a neustále napreduje. Preto, ak chcete udržať krok s Vašou konkurenciou je nevyhnutné, aby ste do svojho podnikania a predajného procesu zapojili rôzne technológie. Vďaka nim môžete získať prehľady v reálnom čase a vylepšiť vzťahy so zákazníkmi. Výsledkom je inovovaný predajný proces,
Implementácia Pay by square Čo je to PAY by square a aké sú jeho výhody PAY by square je platobný QR kód ktorý sa používa na rýchle a presné zaplatenie faktúry bez nutnosti prepisovania dát. Princíp použitia QR kódu spočíva v tom, že vytlačený QR kód sa zosníma mobilným telefónom, alebo čítačkou. Softvér dekóduje textovú
Výhody marketingovej automatizácie v CRM systéme Automatizácia marketingu sa vzťahuje na všetky digitálne nástroje, ktoré pomáhajú obchodníkom efektívnejšie osloviť zákazníkov. Aké sú však skutočné rozdiely medzi podnikmi, ktoré používajú automatizáciu marketingu a tými, ktoré ju nepoužívajú? V tomto článku sa dozviete všetko o hlavných výhodách automatizácie marketingu v CRM systéme. 1 Nižšie náklady na zamestnancov