Systém CRM ponúka takmer nekonečné možnosti na zadávanie, spracovanie alebo zobrazovanie firemných údajov. Toto zahŕňa:
Automatické procesy/Workflowy pre celý predajný proces od prvého kontaktu s potenciálnym klientom až po podporu predaja.
Manažment kontaktov pre svojích zákazníkov a predajcov súvisiacich s jednotlivcami, podnikmi alebo skupinami.
Časovo a prioritne riadené riadenie činností.
Katalóg produktov a služieb.
Musíte sa rozhodnúť, ktoré funkcie sú dôležité pre Vás a Vašu firmu a čo chcete používať. Nasledujúce časti podrobne opíšu, ako zadávať údaje do systému CRM a ako sú údaje prezentované a spravované.
Na našej webovej stránke používame súbory cookie, aby sme vám poskytli čo najrelevantnejší zážitok tým, že si zapamätáme vaše preferencie a opakované návštevy. Prijatím podmienok súhlasíte s používaním všetkých súborov cookie. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Štatistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.