loading
hello dummmy text
koncpt-img
CRM technológie, ktoré posilnia Váš predajný proces

CRM technológie, ktoré posilnia Váš predajný proces

Vďaka technológiám sa dnešný trh vyvíja a neustále napreduje. Preto, ak chcete udržať krok s Vašou konkurenciou je nevyhnutné, aby ste do svojho podnikania a predajného procesu zapojili rôzne technológie. Vďaka nim môžete získať prehľady v reálnom čase a vylepšiť vzťahy so zákazníkmi. Výsledkom je inovovaný predajný proces, ktorý je jasnejší, rýchlejší, pohodlnejší a efektívnejší.

V nasledujúcom článku sa dočítate ako Vám technológie posilnia predajný proces.

1. Personalizácia

Personalizácia je základ. V skutočnosti zákazníci očakávajú interakcie šité na mieru. So správnymi technológiami a nástrojmi je možné zobraziť aj zložité hierarchie účtov v jednoduchej grafike. Informácie o zákazníkoch je možné zobraziť s históriou každej interakcie. To umožňuje predajcom spojiť sa so zákazníkmi. Prispôsobenie získava ďalšiu podporu, keď ste schopní odosielať cielené marketingové informácie a formovať interakcie podľa konkrétnych potrieb zákazníkov.

2. Mobilný predaj

Všetky zákaznícke údaje máte na dosah ruky – na telefóne, tablete alebo notebooku. Ešte lepšie je, že nové údaje je možné automaticky synchronizovať medzi zariadeniami všetkých členov tímu. Vďaka tomu zabezpečíte, že všetci budú vždy pracovať s najnovšími informáciami – bez ohľadu na to, či máte prístup na internet alebo nie.

3. Vylepšená presnosť predpovede

Neistota je nepriateľom každého podnikania. Prístup k správnym údajom sa rovná prehľadu. Sledovaním svojho predajného kanála môžete pomôcť zabezpečiť, aby ste dosiahli svoje ciele. Presnejšie predpovede tiež znamenajú zvýšenú stabilitu a dôveru v celom podniku. Keď majú manažéri predaja a ich tímy definitívny prehľad o celkovom predajnom prostredí, je tiež jednoduchšie umiestniť zdroje presne tam, kde sú potrebné.

4. Riadenie príležitostí a činností

Keď ste schopní sledovať svoje predajné príležitosti a pozorne sledovať svoj kanál, vždy viete, kedy podniknúť kroky na urýchlenie dôležitých obchodov.

Správne nástroje umožňujú sledovanie e-mailov, telefonických hovorov a schôdzok jednoduchým kliknutím na tlačidlo. Zákazníci a potenciálni zákazníci môžu byť tiež v obraze s aktualizáciami vykonanými z akéhokoľvek zariadenia.

5. Vykazovanie predaja

Keď rozumiete svojim zákazníkom, môžete si vybudovať pevnejšie vzťahy. Analýzou údajov o predaji sa môžete dozvedieť, ako sa zákazníci správajú, a premeniť údaje na kľúčové poznatky. Potom môžete prejsť od veľkého obrazu k jemnejším detailom. Ak prejdete na detaily základných prehľadov, môžete vidieť vplyv svojho úsilia o predaji z prvej ruky.