- Dominika Buksárová
- Články
4 tipy na zvýšenie angažovanosti zákazníkov
Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.
- Dominika Buksárová
- Články
CRM a prognóza predaja
Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.
- Matúš Sopko
- Články
Podfarbenie záznamov v CRM systéme
Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.
Najnovšie články
- Digitalizácia a CRM: Cesta k efektívnejšiemu riadeniu firmy
- Prípadová štúdia: Optimalizácia procesov pomocou CRM systému
- Prípadová štúdia: Digitalizácia riadenia kúrenia s aplikáciami Liwa Control a Liwa Planner
- Pre koho je CRM vhodný a prečo by ste ho mali používať aj vy
- CRM z pohľadu GDPR: Zabezpečenie ochrany osobných údajov