Podfarbenie záznamov v CRM systéme
Podfarbenie záznamov v CRM systéme (Customer Relationship Management) je užitočná funkcia, ktorá môže pomôcť zlepšiť prehľadnosť a organizáciu v CRM systéme. Umožňuje vizuálne oddeliť rôzne typy záznamov alebo správ na základe ich stavu, priority alebo iných kritérií. Pomáha to zvýšiť prehľadnosť a zlepšiť organizáciu práce ako aj identifikovať dôležité záznamy v CRM systéme.
Existuje mnoho spôsobov, ako môžete použiť farby na označenie záznamov v CRM software. Tu je niekoľko príkladov:
- Podfarbenie záznamov podľa ich aktuálneho stavu. Napríklad, ak je záznam v stave „otvorený“, môže byť zvýraznený červenou farbou. Ak je v stave „uzavretý“, môže byť zvýraznený zelenou farbou.
- Podfarbenie záznamov podľa toho, kto je zodpovedný za ich spracovanie. Napríklad, ak máte tímovú CRM, každý člen tímu môže mať svoju farbu. Záznamy by mohli byť zvýraznené farbou priradenou k danému členovi tímu.
- Podfarbenie záznamov podľa ich priority. Napríklad „Vysoká“, „Stredná“ alebo „Nízka“. Týmto spôsobom môžete okamžite vidieť, ktoré záznamy majú najvyššiu prioritu a potrebujú vašu okamžitú pozornosť.
Podfarbenie zahrňuje aj oveľa viac možností, v závislosti od spôsobu použitia a požiadaviek konkrétnej organizácie. Náš systém Vám umožňuje definovať ľubovoľné farby pre akýkoľvek CRM modul
Konfigurácia farieb v CRM systéme
Ukážeme si jednoduchý návod ako nastaviť podfarbenie na základe stavu. Pre nastavenie farieb je nutné mať administračný prístup. Následne v hlavnom menu zvolíme Nastavenie -> nastavenie CRM. V samotnom administračnom rozhraní zvolíme Konfigurácia -> Výberove menu ako to ukazuje nasledujúci obrázok.
Konfigurácia -> Výberove menu
V prvom kroku si zvolíme modul pre ktorý si želáme podfarbiť záznamy. V našom prípade sú to Cenové ponuky, ale vy si môžete zvoliť ľubovoľný modul z CRM systému. Následne definujeme pole, podľa ktorého chceme hodnoty podfarbovať. V našom prípade ide o pole Stav cenovej ponuky. Po výbere poľa sa nám zobrazia všetky dostupné hodnoty. Pomocou myši si nájdeme na príslušnú hodnotu, ako to ukazuje obrázok nižšie a klikneme na ikonu Upraviť.
Nastavenie farby pre rôzne stavy
Zobrazí sa nám dialógové okno v ktorom si vyberieme príslušnú farbu a kliknutím na Uložiť uložíme nastavenie farby.
Takto postupujeme pri každej hodnote, pre ktorú chceme definovať farbu. Výsledok môže potom vyzerať napríklad takto:
Zobrazenie farieb v CRM systéme
V našom prípade vidíme podfarbenie stavov v zozname cenových ponúk. Vy si samozrejme môžete nastaviť podfarbenie pre iný modul a definovať si vlastné farby podľa uváženia.