loading
hello dummmy text
koncpt-img
efektivny crm softver

Čo by mal obsahovať efektívny CRM softvér

CRM softvér je častokrát výbornou investíciou pre podnikanie. Pomáha spravovať údaje o firme, podporuje riadenie predaja, integruje sa do sociálnych médií, umožňuje komunikáciu medzi zamestnancami a jednotlivými oddeleniami vo firme. Hlavnou výhodou je, že zhromažďuje informácie o zákazníkoch, sleduje ich interakcie, ktoré sa každý deň aktualizujú a vyhodnocujú.

Ak uvažujete nad kúpou CRM softvéru v tomto článku sa dozviete, čo by mal obsahovať efektívny CRM Softvér.

Základné dôležité moduly CRM systémov

Evidencia kontaktov

CRM Systém môžete využiť na zaznamenávanie informácií o zákazníkoch, dodávateľoch či obchodných partneroch. Administrácia týchto kontaktov je dôležitá. Či už ide o kontaktné údaje alebo o zaznamenávanie informácií od prvého kontaktu až po predajný proces, všetky informácie máte dostupné na jednom mieste a vďaka tomu nebudete strácať prehľad.

Obchodné procesy

Vďaka tomuto modulu si dokážete vytvárať cenové ponuky, faktúry a riadiť obchodné procesy.

Produkty a služby

Evidovanie týchto informácií je nápomocné pri práci so zákazníkmi a pri správe zásob skladu.

Marketing

Vďaka CRM ľahko dokážete riadiť marketingové kampane a mať o nich prehľad. Okrem toho si viete vytvoriť šablónu pre e-mail marketing, kde následne zvolíte príjemcov a naplánujete si rozosielanie e-mailov.

Plánovanie

Tento modul obsahuje kalendár, ktorý je dobrým pomocníkom pri plánovaní rôznych úloh, schôdzí a upozorní Vás pripomienkami, ktoré si viete nastaviť.

Dôležité vlastnosti CRM Systému

Okrem týchto modulov by ste mali brať ohľad na nasledujúce vlastnosti CRM:

1. CRM Systém na mieru

Pri zaobstarávaní CRM softvéru sa uistite, či jeho dodávateľ ponúka prispôsobenie funkcií softvéru Vaším konkrétnym požiadavkám a potrebám na mieru.

2. Integrované funkcie

Efektívny CRM by mal mať všetky nástroje na jednom mieste a vedieť zoptimalizovať všetky obchodné procesy. Okrem toho by mal obsahovať integrované funkcie pre riadenie, spravovanie a vyhodnocovanie celého životného cyklu zákazníkov a zákazky.

3. Aktualizácia údajov

Dôležitou súčasťou CRM systému je automatická aktualizácia informácií, aby ste mali vždy dostupné najnovšie potrebné informácie.

4. Nonstop dostupný CRM

Či už ste práve na schôdzi, pracovnej ceste alebo doma je nevyhnutné mať dostupný prístup k CRM softvéru, či už z počítača alebo mobilu aj napriek tomu, že sa práve nenachádzate v kancelárií. Nikdy neviete kedy budete potrebovať rýchly prístup k dátam zo systému.