- Dominika Buksárová
- Články
Čo by mal obsahovať efektívny CRM softvér
Ak uvažujete nad kúpou CRM softvéru v tomto článku sa dozviete, čo by mal obsahovať efektívny CRM Softvér.
- Matúš Sopko
- Články
Ako importovať kontakty do CRM Systému?
Aké typy súborov sa dajú použiť na importovanie kontaktov? Ako správne vložiť a nastaviť zoznam kontaktov, ktorý sa bude importovať? Prejdeme si postup a ukážeme Vám, že to nie je až také komplikované ako to znie.
- Matúš Sopko
- Články
Na čo slúži evidencia zákazníkov?
V tomto článku Vám popíšeme Čo je to evidencia zákazníkov. Prečo je dobré o zákazníkovi vypísať všetko čo o ňom viete. Aké informácie sú dôležité, aké výhody získam a na čo všetko ich viete používať v CRM Systéme?
- Dominika Buksárová
- Články
7 tipov ako si vybrať správny CRM Systém
V dnešnej dobe existuje nespočetne veľa CRM systémov. Ale ako si vybrať správny CRM Systém, aby podporoval váš obchodný rast? Tu je niekoľko rád.
- Dominika Buksárová
- Články
Čo je to CRM Systém?
Možno to poznáte. Deň za dňom, schôdza za schôdzou, zákazník za zákazníkom. Povinnosti pribúdajú, Váš kalendár sa čoraz viac plní a Vy pomaly strácate prehľad. Skoncujte s preklikávaním sa v Exceli alebo listovaním v diári. Riešením je CRM Systém.
- Matúš Sopko
- Články
Čo je Informačný systém?
Čo je to Informačný Systém? Aké druhy informačných systémov poznáme? Na čo je, ktorý vhodný? A aké prínosy Vám Informačný systém prinesie? Všetko si postupne vysvetlíme v článku.
- Dominika Buksárová
- Články
Ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov
Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.
- Dominika Buksárová
- Články
Digitálna transformácia
Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.
- Dominika Buksárová
- Články
4 spôsoby ako vám CRM pomôže pri zákazníckom servise
Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.
- Dominika Buksárová
- Články
Trendy v oblasti s interakciami so zákazníkmi
Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.