loading
hello dummmy text
efektivny crm softver
Čo by mal obsahovať efektívny CRM softvér

Ak uvažujete nad kúpou CRM softvéru v tomto článku sa dozviete, čo by mal obsahovať efektívny CRM Softvér.

Ako importovať kontakty
Ako importovať kontakty do CRM Systému?

Aké typy súborov sa dajú použiť na importovanie kontaktov? Ako správne vložiť a nastaviť zoznam kontaktov, ktorý sa bude importovať? Prejdeme si postup a ukážeme Vám, že to nie je až také komplikované ako to znie.

evidencia zákazníkov crm
Na čo slúži evidencia zákazníkov?

V tomto článku Vám popíšeme Čo je to evidencia zákazníkov. Prečo je dobré o zákazníkovi vypísať všetko čo o ňom viete. Aké informácie sú dôležité, aké výhody získam a na čo všetko ich viete používať v CRM Systéme?

Ako si vybrať správny CRM Systém
7 tipov ako si vybrať správny CRM Systém

V dnešnej dobe existuje nespočetne veľa CRM systémov. Ale ako si vybrať správny CRM Systém, aby podporoval váš obchodný rast? Tu je niekoľko rád.

Čo je to CRM Systém
Čo je to CRM Systém?

Možno to poznáte. Deň za dňom, schôdza za schôdzou, zákazník za zákazníkom. Povinnosti pribúdajú, Váš kalendár sa čoraz viac plní a Vy pomaly strácate prehľad. Skoncujte s preklikávaním sa v Exceli alebo listovaním v diári. Riešením je CRM Systém.

Čo je Informačný systém?

Čo je to Informačný Systém? Aké druhy informačných systémov poznáme? Na čo je, ktorý vhodný? A aké prínosy Vám Informačný systém prinesie? Všetko si postupne vysvetlíme v článku.

udaje v zakaznickych skusenostiach
Ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov

Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.

Digitálna transformácia
Digitálna transformácia

Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.

4-sposoby-ako-vam-CRM-pomoze-pri-zakaznickom-servise
4 spôsoby ako vám CRM pomôže pri zákazníckom servise

Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.

Trendy v oblasti s interakciami so zákazníkmi
Trendy v oblasti s interakciami so zákazníkmi

Údaje sú v dnešnej dobe neoceniteľným aktívom, ktoré môže výrazne ovplyvniť skúsenosti zákazníkov. Ich správne využitie môže prispieť k väčšej spokojnosti a vernosti klientov. V tomto článku sa zameriame na to, ako údaje zohrávajú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.