loading
hello dummmy text
koncpt-img
4-tipy-na-zvysenie-angazovanosti-zakaznikov

4 tipy na zvýšenie angažovanosti zákazníkov

Jednou z najdôležitejších oblastí podnikania je uspokojovanie zákazníkov. Bez nich nemôže podnik prosperovať a rásť tak, ako dúfame, že bude. Ako teda zabezpečíme, aby zákaznícka skúsenosť bola najlepšia, aká môže byť? Môžete to docieliť pomocou malých zmien vo Vašom podniku.

Analýza údajov

Jediný spôsob, ako zistiť či sa Vašej firme darí je sledovať analýzu platforiem sociálnych médií a webových stránok. Ak sa pozrieme na analýzu údajov môžeme lepšie pochopiť typ správania, ktoré naši zákazníci prejavujú, ich preferencie, opakujúce sa trendy a aké typy reklám fungujú. Zákaznícka pomoc sa môže meniť aj v závislosti od toho, ako prebieha zapojenie zákazníkov a čo vidíme na základe analýzy.

Dátovú analýzu možno použiť na sledovanie toho, ako prebiehali minulé reklamy a propagačné akcie a čo sa dá zopakovať ako prostriedok na zapojenie zákazníkov. Analýza môže tiež pomôcť sledovať otvorenie e-mailov, generovanie potenciálnych zákazníkov, kliknutia na webové stránky, zapojenie sociálnych médií a oveľa viac. Analýza údajov je rozhodujúca pre pochopenie toho, čo funguje a čo naopak nie.

Spätná väzba

Vďaka spätnej väzbe počujete priamo zo samotných zdrojov o tom, čo je potrebné inovovať, aké zmeny chcú zákazníci vidieť, čo robíte správne a čo naopak nie.

Spätnú väzbu môžete získať napríklad pomocou odoslania prieskumu pomocou e-mailu alebo priložením dotazníka k faktúre, či publikáciou prieskumu na webe a sociálnych sieťach.

Poučenie z konkurencie

S veľkou pravdepodobnosťou má každá firma konkurenciu. Zákazníci sa však rozhodnú spolupracovať s podnikmi na základe podpory, ktorú cítia. Aby ste sa uistili, že si udržíte prehľad o skúsenostiach zákazníkov, tak venovanie veľkej pozornosti konkurencii môže drasticky zlepšiť zapojenie zákazníkov. Vidieť, čo robia ostatní Vám môže pomôcť pochopiť, čo by ste mohli robiť lepšie.

Zlepšenie interakcie so zákazníkmi

Žiaden zákazník nechce, aby sa po navštívení webu cítil stratený alebo, aby jeho otázky neboli zodpovedané. Používanie virtuálnych agentov je jedným zo spôsobov, ako zabezpečiť, aby ste čo najviac komunikovali so zákazníkmi. Keď zákazníci vedia, že môžu zamieriť na webovú stránku a v krátkej dobe dostanú odpovede, ktoré hľadajú, tak sa celková zákaznícka skúsenosť zlepšuje a je pravdepodobné, že sa znova vrátia.